Forgot your password?
08 June 2006, 08:00 PM
Event created by gudinde
Indvielse af ny psykiatrisk sygehusfunktionFredag 9. juni 2006 kl. 11:30 H.K.H. Kronprinsessen indvier som protektor for PsykiatriFonden og Landsforeningen SIND ny psykiatrisk sygehusfunktion i Helsingør.
Fredag 9. juni 2006 kl. 11:30
H.K.H. Kronprinsessen indvier som protektor for PsykiatriFonden og Landsforeningen SIND ny psykiatrisk sygehusfunktion i Helsingør.
Inauguration of new psychiatric hospital facility
Friday 9 June 2006 at 11 :30am
HRH The Crown Princess, as patron for the Danish Mental Health Fund and for The Danish Association for Mental Health, opens the new psychiatric hospital facility in Helsingør.
Link to Topic