Jump to content

17 feb 2007 - F&M particpates in aid show Tivoli

santa
Community Calendar

Frederik and Mary will participate in a campagin organized by DR-Tv, for collection money to fight HIV and AIDS in Africa - 17 february 2007. It's in the Concert Hall of Tivoli, and it will be aired in TV. A lot of rock stars and actores will participate in the show, and recive donations in telefone.

credit: Bonsai

from The Crown Prince couple's website:

Lørdag 17. februar 2007

Danmarks Indsamling til HIV/AIDS i Afrika

Kronprinsparret aflægger som protektorer besøg ved Danmarks Indsamling til HIV/AIDS i Afrika, som dels afvikles i Tivolis Koncertsal, ankomst kl. 20.45, og dels i Tradimus Call Center, Frederiksberg, med ankomst kl. 21.40.

×
×
  • Create New...