Frederik and Mary will participate in a campagin organized by DR-Tv, for collection money to fight HIV and AIDS in Africa - 17 february 2007. It's in the Concert Hall of Tivoli, and it will be aired in TV. A lot of rock stars and actores will participate in the show, and recive donations in telefone.
credit: Bonsai
from The Crown Prince couple's website:
Lørdag 17. februar 2007
Danmarks Indsamling til HIV/AIDS i Afrika
Kronprinsparret aflægger som protektorer besøg ved Danmarks Indsamling til HIV/AIDS i Afrika, som dels afvikles i Tivolis Koncertsal, ankomst kl. 20.45, og dels i Tradimus Call Center, Frederiksberg, med ankomst kl. 21.40.