Kronprinsesse Mary tager på besøg i Århus-ghetten Gellerup. Hun vil gerne have et indtryk af livet i Gellerup, og får den 6. marts således lejlighed til at lære området og nogle af dets beboere at kende.
Mary is coming to Aarhus!!! She will be visiting Gellerup, a difficult neighborhood on March 6.