Forgot your password?
15 February 2008, 07:00 PM
Event created by gudinde
Åbning og indvielse af det nye SkuespilhusLørdag 16. februar 2008 kl. 19:55 Kronprinsparret overværer den officielle åbning og indvielse af Det Kgl. Teaters nye skuespilhus i Kvæsthusgade.
Lørdag 16. februar 2008 kl. 19:55
Kronprinsparret overværer den officielle åbning og indvielse af Det Kgl. Teaters nye skuespilhus i Kvæsthusgade.
Opening and inauguration of the new Playhouse
Saturday 16 February 2008 at 7:55pm
The Crown Prince Couple attend the official opening and inauguration of The Royal Theatre's new playhouse in Kvæsthusgade.
Queen Margrethe and Prince Henrik will also attend.