H.K.H. Kronprinsen deltager i 1. møde i nationalkomiteen vedr. EXPO-2010 og efterfølgende i offentliggørelsen af vinderen af projektkonkurrence om koncept og udformning af den danske pavillon. Mødet holdes i Dansk Arkitekturcenter, København.
EXPO-2010
Wednesday 10 September 2008, 10:00am
HRH The Crown Prince participates in the first meeting of the national committee regarding EXPO-2010 and consequently in the announcement of the project competition winner for the working concept of the Danish Pavilion. The meeting is held in the Danish Architecture Center, Copenhagen.