Forgot your password?
03 April 2009, 08:00 PM
Event created by gudinde
Udstillingsåbning i ÅrhusLørdag 4. april 2009 kl. 15:15 H.K.H. Kronprinsessen foretager åbning af udstillingen "Festtøj 1909-2009" i Den Gamle By i Århus.
Lørdag 4. april 2009 kl. 15:15
H.K.H. Kronprinsessen foretager åbning af udstillingen "Festtøj 1909-2009" i Den Gamle By i Århus.
Saturday 4 April 2009, 3:15pm
HRH The Crown Princess opens the exhibition "Evening Wear 1909-2009" in 'The Old Town' in Århus.
Link:
http://www.dengamleby.dk/special.htm