18/09 2009 H.M. Dronningen, Kronprinsparret, H.K.H. Prinsesse Benedikte og H.M. Dronning Anne-Marie er til stede ved festforestilling til ære for Dronning Ingrid i Koncertsalen i Tivoli kl. 19.30.
Festforestilling i Tivoli
Fredag 18. september 2009 kl. 19:30
Kronprinsparret overværer festforestilling og overrækkelse af Dronning Ingrids Hæderslegat i Tivolis Koncertsal.
Gala performance in Tivoli
Friday 18 September 2009, 7:30pm
HM The Queen, TRH The Crown Prince Couple, HRH Princess Benedikte and HM Queen Anne-Marie attend gala performance and presentation of Queen Ingrid's Honour Grant in Tivoli's Concert Hall.